Sordum, dediler ki; "senin sitede bir cins var iki de bir de aynı şeyleri sorup duruyor, ona kıllık olsun diye böyle yapıyoruz" yani.alabay yazdı:Hm, M6
Neden baştan bütün yapılacak hatlara numara verip, ona göre bırakmıyorlar?
M1 metrosu gibi mi olur acaba? Daha küçük olacaksa, Stuttgart metrosu gibi HRS mi olacak?
ist-M.03:06 » M6 Levent-Hisarüstü Metrosu [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Sistemsizlik 90 yıldır var, gece gece aranma git başka yerde bu mevzuları dök sana göre bir site adresi verebilirim. Basitçe tekrar ediyorum, sana göre yok, belki de bu işi yapanlara göre var, senin ya da senin beğendiğin birilerinin yaptıkları benim ya da bizim kentlerimizin doğrusu olmak zorunda değil, bunu da bir daha tekrar ettirme, bir insana bir kere söylenir ama senin derdin ne ise anlamamak ve beni deli edip burada saydırtmak için elinden geleni yapıyorsun.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5555
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu hattımızın açılışı ile ilgili net bir tarih duymadım halen ama aldığım bir bilgiye göre hatta daha önce M2 de kullanılmış olan Alstom setler kullanılacak, (kaçlı dizi olacak ya da çift hat mı onu bilmiyorum) ve bu hattın depo sahasına bağlantı yolu da olacak, sadece M2 ana hattına bağlantısı yok. İstasyonda Levent istasyonunun nerede ise altında diyebiliriz, dediğim gibi Seyrantepe depo sahasına bir bağlantısı olacağı söyleniyor.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5555
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
?? Seyrantepe istasyonuna mı bağlantı var yazmışım? şöyle yazmışımalabay yazdı:Eh, SeyrantepeRumelihisarüstü işletmesi yapsınlar, fena olmaz. Maç durumlarında SeyrantepeTaksim veya Seyrantepe-Yenikapı ilâve işler.
Ama şimdiden büyük (en değil) düşünseler, iyi olur. Yoksa sonra yine bağlantı problemleri doğar.
bunun anlamı hani trenler için ayrı bakım, onarım alanına falan gerek yok, biri bozulursa depodan başkası gönderilebilecek anlamına geliyor, trenler Seyrantepe istasyonuna gidebilecek anlamına gelmiyor. En azından benim öğrendiğim bu.bu hattın depo sahasına bağlantı yolu da olacak, sadece M2 ana hattına bağlantısı yok
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 363
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18061
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
onu öğrenmedim ama bu hattın Levent istasyonu M2 Levent istasyonunun altında (nerede ise) kalıyor, ve çaprazlama kesiyor dolayısı ile oradan sonra tekrar kavis alıp dönüp gelebilecek bir durum varmı kestiremiyorum? Benim bildiğim M2 den de seferlerin Seyrantepe' den her iki yönlü yapılabilmesi için bir ilave tünel zaten açılacaktı.Özgür Türkler yazdı:M2 nin işlediği hatta girmeden Seyrantepe depo ya nasıl gidecek ki?
Ama bu hattın herhangi bir şekilde anahatta bağlantısı olmayacak denildi, yani M2 ana güzergahına bağlantısı olmayacak, tabii bu şu demek te değil belki de Seyrantepe tüneline bağlanacaktır depoya gidebilmek için dolayısı ile Seyrantepe işletmesi de olabilir bunu bir öğrenmeye çalışayım, eksik ya da yanlış bilgi vermeyelim ya da Başar' ı biraz daha mutlu edelim.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5555
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Özgür Türkler
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 363
- Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44
Levent istasyonundan Seyrantepeye üç metro istasyonu var, yani kabaca 3-4 km eder. Bence o mesafede bir tüneli kazmazlar, bu hattın uzunluğu zaten ancak o kadar. Tek çıkar yol M2 hattına bağlanması. Eğer bu kadar uzatmayı düşünüyorlarsa da bari Gültepe ve Çeliktepe'yi de dolaştırıp Seyrantepeye bağlansınlar da bu hattın kapasitesi 2-3 katına çıksın yolcu olarak...