Mükemmel planlama örneği.. Project Management dersinde vaka analizi olarak okutulabilirBir tarafta bitmiş bir hat, diğer tarafta bitmiş hattın açılmasını engelleyen bir başka hat

Kesinlikle bir yerlerde tez olmalı bu işteki Proje ve Süreç Yönetimi gibi olaylar. Normalde bu kesim çok ama çok uzun yıllar önce bitmeliydi, ilk temel atma töreni sonrasında işler hızlıda başlamıştı en azından Esenlerde TBM giriş bölgesi hazırlanıp işler yürüyorken birden bir şeyler oldu, görünen kısımda firmanın aşırı artış gösteren inşaat malzeme fiyatlarını bahanesi görünmeyen kısımda siyasi dedikodular. Sonra harç bitti yapı paydos durumuna geçildi ve bu yanılmıyorsam 2005 e kadar sürdü, o arada yine bir ihale ve temel atma töreni ile iş başladı bu seferde istimlakler, dere bölgesi geçişinde meydana gelen binaların hasar görmesi ve çökmeler derken Bağcılar istasyonunun bir türlü inşa edilememesi ve araç alımında meydana gelenler, bu işteki en büyük hata İETT yi bu işin koordinasyonuna vermekti, git orer yaz kardeşim, sana ne metro inşaatından, bu yanlıştan dönüldüğünde ise zaten her iki kesim yani Başakşehir hattıda oldukça gecikmişti. Neyse ki işler hızlandı ve bir şekilde bitirildi, şimdi Otogar-Kirazlı kesiminde gerçekten senin dediğin gibi plansızlıktan kaynaklanan hataların ceremesi çekiliyor ve İBB kendi yaptığı bilgilendirme hatasının bedelini ödüyor, OTOGAR-KİRAZLI-BAŞAKŞEHİR metrosunu açmaya çalışıyor, halbuki açılacak şey OTOGAR-KİRAZLI ve BAŞAKŞEHİR-KİRAZLI metro HATLARI.Engin Y yazdı:Mükemmel planlama örneği.. Project Management dersinde vaka analizi olarak okutulabilirBir tarafta bitmiş bir hat, diğer tarafta bitmiş hattın açılmasını engelleyen bir başka hat
Kirazlı'daki M1B ile M3'ün kesişimindeki durak, Ankara Kızılay'daki gibi iki katlı tek bir durak mı? Yoksa, yanyana iki ayrı durak mı? İkincisiyse, neden birbirine kolayca geçilecek şekilde çift katlı inşa etmiyorlar durakları?Ki bu böyle durursa, hiçbir açıklama, harita, vesaire olmazsa, elbet abes gibi görünür! Kirazlıdan iki ayrı yöne devam edecek iki ayrı metro hattının kesiştiği doğru dürüst, düzgün dile getirilmiyor. Asıl problem bu. Yoksa, Ankarada da olduğu gibi, hat lahanası gibi görünüyor.
İstasyonların konumu şu, aslında tek bir yapı ama çapraz olarak inşa edildi, alt kat M1B hattına ait üst kat M3 e, yani geçen ay o istasyona girdiğimde benim çıkarımım bu olduEngin Y yazdı:Kirazlı'daki M1B ile M3'ün kesişimindeki durak, Ankara Kızılay'daki gibi iki katlı tek bir durak mı? Yoksa, yanyana iki ayrı durak mı? İkincisiyse, neden birbirine kolayca geçilecek şekilde çift katlı inşa etmiyorlar durakları?Ki bu böyle durursa, hiçbir açıklama, harita, vesaire olmazsa, elbet abes gibi görünür! Kirazlı’dan iki ayrı yöne devam edecek iki ayrı metro hattının kesiştiği doğru dürüst, düzgün dile getirilmiyor. Asıl problem bu. Yoksa, Ankara’da da olduğu gibi, hat lahanası gibi görünüyor.
Bayağı bir aradım ama herhangi bir bilgi bulamadım aslında Uğur bilirdi ama tekrar girerse siteye bir göz atar belki, bu hat için ilk alınan araçlar bugün T4 te kullanılan Rotemlerdi ve 34 adetler, şimdi bu rakam eğer bu hat düşünülerek verildiyse 8 dizi artı 2 vagon yedek çıkıyor, bu durumda SGP lerden de 32 adeti buraya kaydırılacak demektir. Pardon sorunun cevabını başta vermedimdcakmak yazdı:bu hat için hangi araçlar kullanılacak ve kaç tane olacak?