5. sayfa (Toplam 153 sayfa)

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 01:58
gönderen Mehmet Kasım
Metronun üstüne metrobüs yapma fikrinden vazgeçildi duyduğuma göre. Korkma. Söğütlüçeşme son durak metrobüste. Söğütlüçeşme-Bostancı düşünülüyormuş. Ya minibüs yolundan yada Bağdat Cadesinden. Malüm trenler de iptal yakında.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 02:05
gönderen Esat
Eh bu güzel bir haber, Allah razı olsun düşünenden. O zaman bizde şu bizim interaktif haritayı revize edelim ben orada Kozyatağı çizmişim hattı, onu düzeltmem lazım.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 02:07
gönderen Mehmet Kasım
Keşke zamanında metroyu e5'e paralel değilde 1-2 km güney yada kuzeyden geçirselerdi. Metrobüsü de e5'e koyarlardı 10 yer birden hizmet alırdı. Şimdi herkes e5'e inmek zorunda.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 03:30
gönderen Esat
Mehmet Kasım yazdı:Keşke zamanında metroyu e5'e paralel değilde 1-2 km güney yada kuzeyden geçirselerdi. Metrobüsü de e5'e koyarlardı 10 yer birden hizmet alırdı. Şimdi herkes e5'e inmek zorunda.
Kesinlikle haklısın, projeyi revize ederken sadece istasyonları revize ettiler gibi bir his var içimde, yani daha uzun peronlar daha büyük merdivenler :) e gerisi?.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 12:08
gönderen alabay
Daha büyük merdivenler mi? Emin misin? Sen hiç ortaçağdan kalma Berlin Alexanderplatz metro istasyonunu gördün mü? Çirken mi çirkin, ama böyyük müüü, öfföf. Ve neredeyse yüz senelik bir yapı.

B. Alabay

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 12:15
gönderen Esat
Öyle olduğunu ümit ediyorum okuduğum dökümanda işte saatte 15000 değilde 35000 yolcuya göre sistem planlanıyor diyordu, bununla sanırım sadece araçların 6 lı ya da 8 li çalışması kast edilmemiştir ona göre yürüyen merdiven, asansör ve merdiven tasarımları yapılmıştır. :)

http://www.istanbul-ulasim.com.tr/dergi/2007/0407.pdf

bu linkte konu ile ilgili anlatım var okuyun muhakkak.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 12:17
gönderen Mehmet Kasım
Metro ve Metrobüsü E5'e yapacaklarsa şayet duraklarını iyi ayarlamaları lazım. Metro İstasyonu olan yere metrobüs durağı koymamaları lazım.

Ör. Yenisahra ve Kozyatağı Metro İstasyonlarının ortasında bir İETT durağı var. Burası metrobüs durağı olabilir. Azami derecede insana hitap edecek 2 sistem olur.

Ör-2. Metro Acıbadem'den Kadıköy'e devam ediyor. Koşuyolu, Numune Kavşağı ve Harem'e metro yok. Metrobüs yapılabilir bu 3 yere.

Ör-3.Ünalan ve Acıbadem Metro İstasyonlarının ortasına metrobüs durağı konabilir.

Yani aksta şöyle bir vaziyet olacak; 1 metro ist, 1 metrobüs dur, 1 metro ist 1 metrobüs dur .....

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 13:36
gönderen Esat
1 - Kadıköy - Kartal Metro Hattı için 120 adet metro aracı alımı işi

Kadıköy - Kartal raylı ulaşım toplu taşıma sistemi 120 adet Metro aracı temini ve işletmeye alma işinin ihalesine katılan isteklilerin tamamının yeterli olmaması nedeniyle ihale komisyonu tarafından ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.
İhale iptal edilmiş, ne oldu yahu Rottem katılmadı mı yoksa :) :)

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 18:39
gönderen Mehmet Kasım
Eee ne olacak şimdi. Tünel var araç yok. İETT'nin otobüslerini indirirler tünellere :D Citarolar çalışır trafikte tersten gider.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 20:57
gönderen Esat
Vallahi olurmu olur yani İETT açıklamasında şu ifadeyi okuyup anlayamadıktan sonra ben herşeyi beklerim "metrobüs hattında çalışan ve 150 kişilik Kapasite olarak tanımlanan araçlar" ne demek bu şimdi? Ne kadar öz türkçecisiniz la? o zaman tramvay da demeyin oha!! Capacity olmuş Kapasite, ne diyor bunlar diye 15 dakika baktım ne kadar aptalım ki ancak anladım.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 22:20
gönderen Mehmet Kasım
Kadıköy metro için biraz daha bekleyecek o zaman. Araç büyük problem.

Gönderilme zamanı: 02 Kas Pzr, 2008 22:40
gönderen Esat
Eh bizim Kadıköy-Kozyatağı 2009 sonunda işletilebilir tezimiz şu hali ile çürümüş oldu galiba.