Son bilgiler;
Anadoluray...
2009 Aralık Ayı Başı İtibarı İle
Yapılan İş Miktarı : 146.484.085 $+KDV
Sözleşmeye Göre İşin Süresi : 24 ay
İş Bitim Tarihi : 28.04.2010
Tüm Tüneller Gerçekleşme
Yüzdesi (Fiziki) : %76
Hat Tüneller (Ana tüp)
Kazı Gerçekleşmesi : 12.876 m.
Açılan Ana Tünel %’si : % 73
Kasım Ayı Kazı İlerleme Hızı : 497 m/ay
Açılan Toplam Tünel Boyu : 16.022 m. (TBM Toplam: 8.792 m, NATM Toplam: 7.229 m.)
Kalan Toplam Tünel Boyu : 3.534 m. (TBM Toplam: 3.534 m.)
Avrasya...
2009 Aralık Ayı Başı İtibarı İle
Yapılan İş Miktarı : 239.269.840 €+KDV
Sözleşmeye Göre İşin Süresi : 900 gün
İş Bitim Tarihi : 11.09.2010
Tüm Tüneller Gerçekleşme
Yüzdesi (Fiziki) : %68
Hat Tüneller (Ana tüp)
Kazı Gerçekleşmesi : 20.255 m
Açılan Toplam Ana Tünel %’si : %77
Kasım Ayı Kazı İlerleme Hızı : 2.314 m/ay
Açılan Toplam Tünel Boyu : 41.507 m.
En Yüksek Kazı İlerleme Hızı : 150 m./gün (Haziran 2009)
Açılan Toplam Tünel Boyu : 41.507 m. (TBM Toplam: 9.983 m, NATM Toplam: 31.523 m.)
Kalan Toplam Tünel Boyu : 14.701 m. ( TBM Toplam : 3.536 m NATM Toplam: 11.164 m.)
Kartal-Kaynarca hattında ise
Kartal yaklaşım tünelinden alınan TBM’ler ile kazılara başlanmış olup Kasım başı itibariyle toplam 905 m. tünel açılmıştır. İstasyon peron tünelleri ve makas tünelleri ise NATM (Yeni Avusturya Metodu) ile inşa edilecektir.
