Engin Y yazdı:Aynı yolcu, otobüs sonrasında metroya hiç ücret ödemese, belediye zarar eder mi?
Zarar eder, orası kesin ama kamu hizmetinde zarar söz konusu mudur? Ya da kâr nedir? Konunun önemli olan tarafı bu işte, yoksa kesersin otobüsleri şak diye. Ama bunu hem işletmecileri hem yolcuyu üzmeden yapacak bir aktarma ücretlendirmesi var mı? Yok. Dolayısı ile işin bu tarafından bakıldığında bu tip düzenlemeler çok ama çok zor, bunun olabilmesi için birinci şart küllen zararın göze alınıp otobüslerin öhö dan iett ye dönüştürülmesidir, bu yapılmadığına ve yapılamayacağına göre bu tip beklentiler havada kalıyor. Biraz lafı dolandırıyorum ama

olmasın demiyorum, olsun tabii ki bu konu defalarca konuşuldu tabii ki otobüsler düzenlensin insanlar metroyla gitsin falan filan ama bunlar ancak orta vade hedefe girebilir. Bunu İstanbul 776 km raylı sistem haritasına bakarak söylüyorum
