dermişim. Aslını bulamıyoz da şatılıyla idare ediyoruz.
ist-RS.02 » İstanbul'da İhale Aşamasındaki Raylı Sistemler
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
İDO ve İGDAŞ SATIŞI; 150 Km Metro Edermi
http://www.arkitera.com.tr/h43246-ido-v ... nacak.html
Satıştan 10 Milyar Dolar Gelir Bekleniyor
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Nisan ayında yaptığı açıklamada İGDAŞ ve İDO'nun satışı için hazırlık yaptıklarını belirterek, "Satıştan en az 10 milyar dolar almak istiyorum. Bununla 150 kilometrelik metro hattının yapımına başlayabiliriz. Hedefim Sarıyer'e, Beykoz'a, Silivri'ye metroyla gidebilmek" demişti. Plan Bütçe Komisyonu'nca hazırlanan raporda, İDO ve İGDAŞ bünyesinde bulunan belediyeye ait tüm hisselerin özelleştirileceği kaydedildi. Rapora göre şirketler, "Blok Satış" ya da "Halka Arz" şeklinde özelleştirilebilecek. Özelleştirme ihale usulü ise kapalı teklif-açık artırma şeklinde olacak.
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber ... wsID=17536
Kaynak metro ve kentsel dönüşüm için kullanılacak
Raporla ilgili konuşan AK Parti Grup Başkanvekili Ergün Turan, AK Parti Grubu olarak bu özelleştirmenin yanında olduklarını belirterek, özelleştirmeden elde edilecek kaynağın kentsel dönüşüm ve metro çalışmalarında kullanılacağını kaydetti. Öte yandan, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş da İGDAŞ ve İDO’nun seçim sonrası hemen satılabilmesi için hazırlıkların yapıldığını belirtmişti.
			
			
									
									
						Satıştan 10 Milyar Dolar Gelir Bekleniyor
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, Nisan ayında yaptığı açıklamada İGDAŞ ve İDO'nun satışı için hazırlık yaptıklarını belirterek, "Satıştan en az 10 milyar dolar almak istiyorum. Bununla 150 kilometrelik metro hattının yapımına başlayabiliriz. Hedefim Sarıyer'e, Beykoz'a, Silivri'ye metroyla gidebilmek" demişti. Plan Bütçe Komisyonu'nca hazırlanan raporda, İDO ve İGDAŞ bünyesinde bulunan belediyeye ait tüm hisselerin özelleştirileceği kaydedildi. Rapora göre şirketler, "Blok Satış" ya da "Halka Arz" şeklinde özelleştirilebilecek. Özelleştirme ihale usulü ise kapalı teklif-açık artırma şeklinde olacak.
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber ... wsID=17536
Kaynak metro ve kentsel dönüşüm için kullanılacak
Raporla ilgili konuşan AK Parti Grup Başkanvekili Ergün Turan, AK Parti Grubu olarak bu özelleştirmenin yanında olduklarını belirterek, özelleştirmeden elde edilecek kaynağın kentsel dönüşüm ve metro çalışmalarında kullanılacağını kaydetti. Öte yandan, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş da İGDAŞ ve İDO’nun seçim sonrası hemen satılabilmesi için hazırlıkların yapıldığını belirtmişti.
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
Tam Başar Abi'lik bir konuya ulaştım. Beşiktaş-Otogar Metrosunun daha kuzeye kıvrılmasının etkenlerinden biri TOKİ. Evet yanlış duymadınız, güzergaha TOKİ müdahale etmiş. TEM GOP Çıkışında TEM Konutları var. Yeni yapılıyor. Oraya uğratılmış metro. Kazım Karabekir Mahallesi Durağı denilen yer sitenin hemen önündeki caddede.
Vallahi pesss.
İETT'ye kızıyorduk. TOKİ bile karışır olmuş.
METROYU KÖY HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ YAPSIN BARİ.
			
			
									
									
						Vallahi pesss.
İETT'ye kızıyorduk. TOKİ bile karışır olmuş.
METROYU KÖY HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ YAPSIN BARİ.
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
Ben seni anlıyorum da anlamadığım konu şu; oralardan metro geçmesine itirazım yok. Tabi ki toplu konutu yapıyorsan metrosunu da yapacaksın. Teksitlkenti'de düşünmüşsün doğru şeyler. Ama bu düşüncen neden OTOGAR-GOP bağlantısını iptal ediyor. Arada 5 km fark var. Niye bir yeri ihya ederken diğer yeri öldürüyorsun. İkisini de yap ama acil olanı önceliklendir.
Bu metro sadece M2 ile bağlantısı olan kendi başına buyruk bir metro oldu. (Başakeşhir Hattı ile buluşacak birde). M1'lede Marmaray'lada bağlantısı yok. Acayip iş. M1'i geçtim ama tüple bağlantısız metro olmaması lazım bence.
O BÖLGEDE İKİ METROLUK YER VAR. Yoğunluğu fazla olanı öncelikli yaparsın, öbürünü de 10 sene sonra yaparsın. Ama şimdiden planlarsın. Projesini hazırlarsın.
Harita:
 
PARALEL HATLARI KESEN 5 TANE DİK HAT VAR ZATEN:
 
			
			
									
									
						Bu metro sadece M2 ile bağlantısı olan kendi başına buyruk bir metro oldu. (Başakeşhir Hattı ile buluşacak birde). M1'lede Marmaray'lada bağlantısı yok. Acayip iş. M1'i geçtim ama tüple bağlantısız metro olmaması lazım bence.
O BÖLGEDE İKİ METROLUK YER VAR. Yoğunluğu fazla olanı öncelikli yaparsın, öbürünü de 10 sene sonra yaparsın. Ama şimdiden planlarsın. Projesini hazırlarsın.
Harita:

PARALEL HATLARI KESEN 5 TANE DİK HAT VAR ZATEN:

- 
				İSMAİLÇELİK
 - Sezonluk Yolcu
 - Mesajlar: 156
 - Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
 
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
Beşiktaş Metrosunun Kabataş'tan veya Şişhane'den başlamsı yerine farklı bir öneri getiriyorum. Belşiktaş'ı ana merkezlerden biri yapacağız. Burada 3-4 sistem bütünleşecek.
1-İBB'nin projesini yaptığı kısım aynen kalacak. Ama Beşiktaş-Alibeyköy-Mahmutbey olacak.
2-Beşiktaş'tan batıya doğru 2. hattı yapacağız. Beşiktaş-KABATAŞ-KARAKÖY-ŞİŞHANE-KASIMPAŞA-SÜTLÜCE-EYÜP-DEMİRKAPI-OTOGAR-E6
 

			
			
									
									
						1-İBB'nin projesini yaptığı kısım aynen kalacak. Ama Beşiktaş-Alibeyköy-Mahmutbey olacak.
2-Beşiktaş'tan batıya doğru 2. hattı yapacağız. Beşiktaş-KABATAŞ-KARAKÖY-ŞİŞHANE-KASIMPAŞA-SÜTLÜCE-EYÜP-DEMİRKAPI-OTOGAR-E6


- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
metronun nereden geçtiğini öğrenmiş
http://www.yapi.com.tr/Haberler/gorulme ... 71755.html
İBB Meclisi, 17 Temmuz Cuma günü yapılan oturumunda Ümraniye “Tepeüstü Transfer Merkezi”yle ilgili imar planı değişikliği teklifini görüştü. Üsküdar-Ümraniye Metro hattına hizmet verecek olan Tepeüstü Transfer Merkezi’nin bir bölümünü oluşturan 18 ada 7.10 ve 17 No’lu parsellerle ilgili plan değişikliğine CHP grubu karşı çıktı.

BAHSE KONU YER UZUN ALEMDAĞ CADDESİ ÜZERİNDE. Çakmak Köprüsünü geçince Tepeüstü'nde. Böylelikle metronun nereden geçtiğini öğrenmiş oluyoruz. Doğru istasyon yeri.

			
			
									
									
						İBB Meclisi, 17 Temmuz Cuma günü yapılan oturumunda Ümraniye “Tepeüstü Transfer Merkezi”yle ilgili imar planı değişikliği teklifini görüştü. Üsküdar-Ümraniye Metro hattına hizmet verecek olan Tepeüstü Transfer Merkezi’nin bir bölümünü oluşturan 18 ada 7.10 ve 17 No’lu parsellerle ilgili plan değişikliğine CHP grubu karşı çıktı.

BAHSE KONU YER UZUN ALEMDAĞ CADDESİ ÜZERİNDE. Çakmak Köprüsünü geçince Tepeüstü'nde. Böylelikle metronun nereden geçtiğini öğrenmiş oluyoruz. Doğru istasyon yeri.

