Bildiğin doğrudur abi, bu bölge makas bölgesi, 3. ray hattının bu kadar uzun olmasının sebebi parklanma içinde kullanılacak olması.kemal yazdı:Genel olarak hat çift tünelli, tek tünel sadece o bölgede oluyor.
ist-M.03:04 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- tahir93
- Aylık Paso
- Mesajlar: 99
- Kayıt: 26 Eyl Cmt, 2009 05:51
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18149
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Plansız büyümüş bir kent için bence normal bir metro hattı
iki ucu ve ortasının birleşimi anlamında doğru, aşağı yukarı sizlerin çıkış noktası ya da geçmişte tartışılmış mevzuyu bildiğim için tabii ki direkt bir güzergahta iyi olur(du) ve hala da olur ama eldeki ile mutlu olmak lazım
belki yapılır.
Diğer taraftan 500 km hedefi için 12 sene var, kısa bir zaman değil, bundan 10-20 sene öncesi aralığa bakarsak kesinlikle boşa geçecek diyebilirdim, ama son 5 yıla bakarak ümitliyim diyorum.


Diğer taraftan 500 km hedefi için 12 sene var, kısa bir zaman değil, bundan 10-20 sene öncesi aralığa bakarsak kesinlikle boşa geçecek diyebilirdim, ama son 5 yıla bakarak ümitliyim diyorum.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18149
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ray döşeme işi 25 km civarında olması lazım, katener ile ilgili bilgi yok, daha önce durumu özetlemiştim, ray döşendikçe ilerliyorlar ama hergün çalışma olmayabiliyor, fakat çalışıldığında ciddi mesafe alıyorlar bunda bir problem yok.
Problem olmayan ama kendi içinde sıkıntıları olan kısım SCADA nın tamamının imal edilmesi ve işletmeye alınması, burada elektrik panolarından tutunda, haberleşme ve sinyalizasyona kadar büyük bir işten söz ediyoruz, hepsi bir bütünün ayrı ayrı parçaları, hatta buna mekanik olarak görülen asansör ve yürüyen merdivenler, havalandırmalar, yangın söndürme falan filan yani uzaktan kontrol edilebilen elektromekanik tüm sistemler giriyor, zor iş, kapsamlı ve dikkat istiyor.
Araç sayısı 12 olduğunu Hakan bildirmişti, ama yeni gelen 4 lü hatta girdi mi bilmiyorum, ilk etapta hatta alındıkça da muhtemelen yukarıdaki resimde görülen alanda parklanma yapacaklardır, çünkü tek müsait yer orası şu anda.
İstasyonlarda çalışmaların devam ettiğini biliyoruz, bunun dışında inşaat olarak bitmeye yakın gördüğüm (dışarıdan) kumanda merkezinde de çalışmaların yolunda gittiğini biliyorum, içeride de bayağı bir iş yapılmış, göremedim göremedim ona yanarım.
Problem olmayan ama kendi içinde sıkıntıları olan kısım SCADA nın tamamının imal edilmesi ve işletmeye alınması, burada elektrik panolarından tutunda, haberleşme ve sinyalizasyona kadar büyük bir işten söz ediyoruz, hepsi bir bütünün ayrı ayrı parçaları, hatta buna mekanik olarak görülen asansör ve yürüyen merdivenler, havalandırmalar, yangın söndürme falan filan yani uzaktan kontrol edilebilen elektromekanik tüm sistemler giriyor, zor iş, kapsamlı ve dikkat istiyor.
Araç sayısı 12 olduğunu Hakan bildirmişti, ama yeni gelen 4 lü hatta girdi mi bilmiyorum, ilk etapta hatta alındıkça da muhtemelen yukarıdaki resimde görülen alanda parklanma yapacaklardır, çünkü tek müsait yer orası şu anda.
İstasyonlarda çalışmaların devam ettiğini biliyoruz, bunun dışında inşaat olarak bitmeye yakın gördüğüm (dışarıdan) kumanda merkezinde de çalışmaların yolunda gittiğini biliyorum, içeride de bayağı bir iş yapılmış, göremedim göremedim ona yanarım.
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1608
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41