tr-D.09 » Demiryolları Projelerinde Bir Kesişim Noktası: Yerk
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 102
- Kayıt: 21 Ara Cum, 2007 19:04
İşin içine tünel-viyadük girdiği zaman inşa süresi çok uzuyor, ne olursa olsun, ben yapılmasın demiyorum zaten ama şöyle bir durum da var, treni Antalya'ya indirip bırakmak olmaz, en azından Mersin'e gitmeli ucu, ben de diyorum ki, Mersin'den başlayın yapmaya, Antalya'ya kadar, burayı tamamlayınca tünelleri-viyadükleri dikersiniz dağlara.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Farklı apım alternatifleri olabilirama önerdiğim akslarda hemfikiriz sanırım. Adana-Mersin-Antalya-İzmir ve bunlara 2-3 adet kuzey bağlantıları. Hangisi daha öncelikli tespit edilip o yapılsın tabiki.
Ankara-İzmir YHT hattı yapılınca Afyon'a kadar hat yapılmış oluyor zaten. Afyon-Antalya arasına başlanıp bir an önce bir hat bari yapılır. Ankara-Afyon-Antalya YHT hattı yapılır önce. Burası bitince zaten İstanbul etabıbda Afyon-Eskişehir arasındaki kısa mesafeyi yaptığın zaman olay bitmiş oluyor.
Özetle; Ankara ve İstanbul'dan Antalya'ya YHT hattı yapmak için bir uçtan bir uca hat inşaatı maliyeti olmaz. Sadece Afyon-Antalya ve Afyon Eskişehir bağlantılarını yapmak yetiyor. Diğer yolları ortak kullanılır. Bunlar ypılınca Antalya-Sivas işletmesi bile olur. Tabi İzmir-Afyon-Antalya işletmesi de.
Yeterki istensin
Ankara-İzmir YHT hattı yapılınca Afyon'a kadar hat yapılmış oluyor zaten. Afyon-Antalya arasına başlanıp bir an önce bir hat bari yapılır. Ankara-Afyon-Antalya YHT hattı yapılır önce. Burası bitince zaten İstanbul etabıbda Afyon-Eskişehir arasındaki kısa mesafeyi yaptığın zaman olay bitmiş oluyor.
Özetle; Ankara ve İstanbul'dan Antalya'ya YHT hattı yapmak için bir uçtan bir uca hat inşaatı maliyeti olmaz. Sadece Afyon-Antalya ve Afyon Eskişehir bağlantılarını yapmak yetiyor. Diğer yolları ortak kullanılır. Bunlar ypılınca Antalya-Sivas işletmesi bile olur. Tabi İzmir-Afyon-Antalya işletmesi de.
Yeterki istensin