Aynen öyle Başar, oradaki işlem kaporta yüzeyinde hasar görmüş noktaların, bunun illa yırtık delik olması gerekmez, küçük yamukluk bulunan yerlere yapılan işlem, öncelikle pas varsa temizlenmesi, üstüne macun ile yüzey düzeltmesi, daha sonra sanırım senin dediğin gibi bir astar yapılıp üzerine de folyo kaplanıyor. Bunun en önemli nedeni maliyet. Böyle bir aracı komple boya yapmak için, fırın boya tabir edilen sistem çok meşakkatli, çünkü aracı komple sokabileceğiniz o büyüklükte bir yer yok, elektrostatik boyama içinde bir işletmecinin böyle bir tesis kurması anlamsız, ve zaten bahsettiğim bu işlemlerin kurulum maliyetine bile değmez.alabay yazdı:Boyama hakkında şunu düşünüyorum ... sanırım o araçta ilk işlem pasa karşı ve düz bir satıh için. Ama sonra onun üstü artık cila ile miy boyanır yoksa folya ile mi, o ilginç olur. Berlin'de gördüğüm kadarıyla artık bir çok işlem folyolarla yapılıyor, yani sırf bir dip cilası veriliyor, gerisi sonra yine sökülebilen folyolarla yapıliyor (reklâm kastetmiyorum, ama reklâm da elbet öyle).
Sonuç artık bu işler folyo ile yapılıyor
