2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Sal, 2013 13:34
gönderen alabay
Benim anladığım kadar duman hapsedilmiyor. Duman tünelden sistem A ile emiliyor. Buna ek, sistem B, insanların kaçış yoluna hava basıyor. Sistem A tünelden emerken, sistem B tünele basınçla hava veriyor, bundan dolayı taze hava->duman kaçış yönüne aksi oluyor.

Gönderilme zamanı: 13 Ağu Sal, 2013 13:52
gönderen Esat
alabay yazdı:Benim anladığım kadar duman hapsedilmiyor. Duman tünelden sistem A ile emiliyor. Buna ek, sistem B, insanların kaçış yoluna hava basıyor. Sistem A tünelden emerken, sistem B tünele basınçla hava veriyor, bundan dolayı taze hava->duman kaçış yönüne aksi oluyor.
hapsetmekten kastım tünelde tutmak değildi, yani yolcunun olduğu tünele geçmesine izin verilmemesini kast ettim, senin açıkladığın gibi. Bu tip işlerde temennim hiçbir zaman gerek duyulmamasıdır, kaza belaya gerek yok.

Gönderilme zamanı: 21 Ara Cmt, 2013 17:22
gönderen Esat
Açılışına 900 gün kalan Gotthard tünelinde ilk tren testleri de başladı. Tünelin Bodio ve Fadio arasında kalan 13 km lik kesiminde Class 524 Flirt EMU ile yapılan testlerde saatte 160km/s hız yapılıyor, önümüzdeki 6 ay sonunda 220km/s üzerinde hıza çıkılması planlanıyor.

http://www.railjournal.com/index.php/eu ... hannel=542