En sonunda bu da oldu, hayaldi gerçek oldu. Türk insanı olmaz denileni yaptı ve mükemmel kavşak düzenini sonunda icat etti, bu harika kavşak sistemi ile kazaların %200 arttırılarak doğal seleksiyon haricindede nüfus kontrolü yapılabileceği ayrıca bilimsel çalışmalar ile ortaya konuldu, emeği geçenlere teşekkür ediyor ve kendilerinin bilim bakanlığımızca (varmı kine?) CERN parçacık hızlandırıcısının hızlandırıcı parçasının içinde test aşamasında görevlendirilmelerini talep ediyorum, sonuçta o da bir daire bu kavşakta bir daire farklı bir durum yok ortada.
http://gundem.milliyet.com.tr/karayolun ... efault.htm
Karayolları Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen yol çalışmaları kapsamında Tokat-Amasya Karayolu 39’uncu kilometrede Çaylı kasabası girişi önüne 15 gün önce bir kavşak yapıldı. Normalinden daha büyük yapılan ve yolun her iki tarafının yarısını kaplayan döner kavşağın olası kazalara davetiye çıkardığı iddia edildi. Sürücülerin kavşağa çarpmaması için yolun iki tarafına 100 metre geriden trafik uyarı levhaları konularak yol tek şeride düşürüldü.
İşin asıl traji-komik yanı aslında yapılan kavşağın ortaya çıkardığı gerçek sorunun ya da şöyle diyeyim oradaki garip trafik yönetiminin şikayet edilmemesi

şikayet edilen şey ada dönüşünün büyüklüğü, hemen gerisinde sola dönecek araçlar için yapılmış olan yaklaşım şeridinden şikayet edilmemiş, adam o şerite girip nereye dönecekse artık

Gerçi suçlu bulunmuş canım, TAŞERON FİRMA. Kontrolör falan hak getire moduna geçtiği için, mühendis zaten off

Bana da bir kaç ihale verirler mi acaba oralarda? Bende girmek istiyorum böyle ihalelere ve vallahi de billahi de yemin billah olsun ki, aynı kavşağı yapsam bile söz o yaklaşım şeridininın içine en azından ok koyacağım sola dönüşü gösteren, ha sonrasında nasıl dönerler bilemem, benim sorunum değil.