11. sayfa (Toplam 13 sayfa)

Gönderilme zamanı: 23 Nis Çrş, 2014 00:18
gönderen Anatolian
Metrobüs koşullarının iyileştirilmesi için TÜBİTAK devreye girecekmiş
http://www.radikal.com.tr/turkiye/istan ... ak-1188126

Gönderilme zamanı: 04 May Pzr, 2014 18:29
gönderen alabay
Bugün tesadüfen şu ilginç metni okudum:

http://www.iett.gov.tr/tr/main/news/iet ... liyor/1481

İETT Giderek Y Kuşağına Yöneliyor.

Şimdi bilmiyorum, kerkes y kuşağını hop diye bilir mi halk arasında, yoksa bu da y kuşağına dönüşüm mü acaba, ama genel olarak ilginç bir gelişme. Tabiîki yeni kuşaklar yer alıyor, bu her yerde böyle, burada da. Buranın tramvaylarında 18, 20 yaşında sürücü kızlar ve erkekler görüyorum son zamanlarda. 50, 60 yaşındakiler artık azaliyor bu gibi şeylerde, kuşak değişimi.

Temennim (!) nihayet hat kimiği, numaralandırma sistemi, bilgilendirme, tabelâ, isimlendirme, haritacılık ve masterplân ağ geliştirmeleri de artık kıvamında ilerler ve benim ta seksenlerin başından beri gevelediğim, beklediğim, tenkid ettiğim sistem zamanla gelir, oturur. Aktarma dahil olmak üzere :-)

Gönderilme zamanı: 12 Ağu Sal, 2014 00:18
gönderen yakupfurkan24
İett 105 adet dizel körüklü otobüs için ihaleye çıkıyor 4 eylül 2014 tarihli bu ihale ilk 120 günde 50 araç sonraki 30 günde 55 araç teslim edilecek ve 5 yıl gecikme süresi var.

Gönderilme zamanı: 07 Eyl Pzr, 2014 15:55
gönderen Esat
İstanbulkart ile ilgili başlığı şimdi bulamadım ama bu haberi buraya giriyorum. İstanbulkart sahiplerinin bilgileri araçlardaki ekranlarda görünecekmiş, sanırım fotoğrafın ekranda görünmesini sağlamak üzerine bir sistem bu çünkü son dönemde kendisine ait olmayan kartlar ile yolculuk edenlerin çoğaldığı yönünde yolcuların artan şikayetleri var, aslında bunun sebebinin biraz farklı olduğuna inanıyorum ama yine de bu tip tedbirleri iyi olabilir, her ne kadar bunu da fişlenme olarak tanımlayanlar çıkacak olsa da.

http://www.gazetekucukcekmece.com/metro ... 16966.html
İstanbulkart sahiplerinin bilgilerinin araç bilgisayarlarında gösterilmesini sağlayacak yeni uygulama ile başkasının kartını kullanmaya çalışan kişiler kolaylıkla tespit edilebilecek.

Gönderilme zamanı: 23 Eyl Sal, 2014 21:07
gönderen kado
İhaleyi Mercedes kazanmış, önümüzdeki aylarda 125 adet yeni connecto yollarda.

Ayrıca genel müdür metrobüsün katenerli sisteme geçmesi ile ilgili bir kaç kelime etmiş.

http://www.radikal.com.tr/turkiye/istan ... di-1214146[/url]

Gönderilme zamanı: 01 Eki Çrş, 2014 11:05
gönderen Anatolian

Gönderilme zamanı: 03 Mar Sal, 2015 11:18
gönderen Anatolian
130M Tuzla-Kartal Metro ve 130H Tuzla-SGH olmak üzere 2 yeni hat kurulmuş

Gönderilme zamanı: 09 Mar Pzt, 2015 21:53
gönderen Anatolian
Bursa'dan

Resim

Gönderilme zamanı: 30 Nis Prş, 2015 18:35
gönderen kenanmar
Sebebi ne olursa olsun valilik ve hükümetin Istanbul'un toplu taşımasını her 1 Mayıs Isçi ve Emekçi Bayramı'nda alt üst etmesinden bıktım usandim

Gönderilme zamanı: 12 Haz Cum, 2015 13:41
gönderen Esat
http://www.iett.gov.tr/tr/main/news/iet ... otasi/1907

Otopüsle plaja biz çocukken giderdik :D ama deniz aynı deniz değil yine de enteresan bir tanıtım fikri

Gönderilme zamanı: 23 Tem Prş, 2015 17:12
gönderen Edil Arda
İETT otobüslerinde “Karakutu” dönemi başlıyor

İETT, uçaklarda kullanılan kara kutu sistemini otobüslerde uygulayarak devrim yapmaya hazırlanıyor. “Sürdürülebilir Toplu Taşıma İçin Karakutu Geliştirilerek Sürüş Güvenliği ve Yakıt Tasarrufu Sağlanması” projesi İstanbul Kalkınma Ajansı (İSTKA) tarafından desteklenecek.

Projenin hedefleri öncelikli olarak yol ve sürüş güvenliğinin arttırılması, kaza sayılarının ve bakım giderlerinin düşürülmesi, yolcu konforunun artırılması, yakıt tasarrufunun sağlanması olarak belirlendi.

80’in üzerinde veri alınacak olan sistem sadece veri kaynağı oluşturmakla kalmayıp verileri analiz edecek. Böylece iç ortam klima sıcaklığından, yakıt tasarrufuna, frenleme sayısından motor sıcaklığına, arıza bilgilerinden aracın rölantide kalma süresine kadar bir çok bilgi anlık olarak tek bir merkezden yönetilecek. Böylece yolcuların, şoförün klima açmaması, aracın hızlı ya da yavaş gitmesi gibi şikâyetleri ortadan kalkmış olacak.

Projeyle birlikte elde edilecek verilerden biri de otobüslerdeki yolcu oranı olacak. Otobüslerin ağırlığının ölçülebildiği sistemde araçların doluluk oranı tespit edilecek. Yolcu oranları İETT’nin akılı telefon uygulaması MOBİETT’e entegre edilecek. Böylece yolcular bekledikleri otobüsün doluluk oranını cep telefonundan görebilecekler.

http://www.iett.gov.tr/tr/main/news/iet ... liyor/1938


Asıl özellere lâzım bu.

Gönderilme zamanı: 24 Tem Cum, 2015 07:24
gönderen Esat
Edil Arda yazdı:Asıl özellere lâzım bu.
Kesinlikle hem ÖHO hem de OAŞ lar da bu denetim yapılmalı, zaten araçlarda şoför tanıtma sistemi var diye biliyorum ama çoğu zaman dikkat edin araç içi ekranda şoför sicil no görünmüyor, muhtemelen kendisini tanıtmadığı için ve ÖHO OAŞ otobüslerinde çalışma saatlerinin çok üzerinde ve düzensiz çalışan şoförler olduğunu da biliyorum.

Gerçi ben yine dokunduracağım, yani kalkıp uçak teknolojisi satacağımıza şu başta iett şöförleri olmak üzere DURAĞA ADAM GİBİ YANAŞMAYI öğretsek, ALLAH RIZASI İÇİN, bak kendim için istemiyorum vallahi sevaba gireceksiniz. Duraktan 3 metre açıkta durmak nedir ya? Hadi otobüs duraklarının fiziki şartları geyiğine eyvallah ya dümdüz metrobüs hattında bile durağa yanaşamamak? Gerçi onun da sebebini biliyorum ve inanın oradaki şoförler yanaşamamakta daha haklılar. DURAĞA YANAŞMAYI ÖĞRENMİŞ ŞOFÖR istiyorum, KARA KUTULU değil.