Son dönemde ülkemizdeki demiryolu fabrikalarına ilgi artmaya başladı acaba bunun Çin in kalitesiz ya da üç kağıtçı üretimlerinden sıkılan Avrupalıların ilgisine mi yormalıyız yoksa başka bir sebebi mi var bilemiyorum ama ülkemiz adına olumlu gelişmeler olarak görüyorum.
TÜDEMSAŞ'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, Alman VTG firması yetkililerinin, ülke demir yolları taşımacılığının ihtiyacı olan yük vagonlarını karşılayabilmek için fabrikada bir dizi incelemelerde bulundu.
Daha sonra TÜDEMSAŞ Genel Müdürü Halil Torun ile bir araya gelen Alman yetkililer, tanker vagonu imalatı ve yedek parçaları üretimi konusunda görüşme yaptı.
Vornhusen, firmalarının Almanya'da petrol ve petrol ürünleri taşımacılığı ve vagon kiralama işi yapan Avrupa çapında bir özel sektör taşımacılık kuruluşu olduğunu söyledi.
Şu anda 48 bin 200 adet yük vagonu parkıyla Almanya'dan tüm Avrupa'ya taşımacılık yaptıklarını belirten Vornhusen, ''Ancak yıllık 800-1000 adet yük vagonuna ihtiyacımız olması sebebiyle yaptığımız araştırma sonucunda TÜDEMSAŞ ile de görüşerek taleplerimizi iletmek istedik. Sizlerin taleplerimizi karşılayacağınıza inanıyoruz'' diye konuştu.
Umarım anlaşmalar yapılır ve sanayiimiz daha çok kalkınma yapar.
tr-D.07 » Vagonlarımıza Almanlar Talip
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
tr-D.07 » Vagonlarımıza Almanlar Talip
En son Esat tarafından 21 Kas Pzr, 2010 23:17 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- abhazyalı ugur
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 128
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:54
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Genel olarak doğru söylüyorsun bunu yapmalıyız ama bizdeki mühendislik yapısı şu anda maalesef google a endeksli hale geldi, google kapanırsa bizde yeni şeyler üretmede biter çünkü bu kadar çok intihal yapıp sonrada ben yaptım diyen başka yer varmıdır bilmiyorum, bir Çin var o da direkt yaptım kardeşim size ne diyor.
Burada bahsedilen tam anlamı ile elektromekanik ya da yeni adı ile mekatronik teknolojiler kullanılarak üretilmiş vagonlar değil, daha çok römork tabir edebileceğimiz, tahriksiz taşıma bojili yük vagonları olsa gerek bu anlamda ben iyi bir çalışma olarak görüyorum Türkiye karoser sanayiinde iyi bir ülke bunu vagon sanayiinde de kullanabilir, ama bu bilgi ve beceriyi metro ya da tramvay gibi tamamen elektronik sistemler ile donatılmış yapılarak ya da demiryolları için lokomotiflere dönüştürmeliyiz buna katılıyorum.
Burada bahsedilen tam anlamı ile elektromekanik ya da yeni adı ile mekatronik teknolojiler kullanılarak üretilmiş vagonlar değil, daha çok römork tabir edebileceğimiz, tahriksiz taşıma bojili yük vagonları olsa gerek bu anlamda ben iyi bir çalışma olarak görüyorum Türkiye karoser sanayiinde iyi bir ülke bunu vagon sanayiinde de kullanabilir, ama bu bilgi ve beceriyi metro ya da tramvay gibi tamamen elektronik sistemler ile donatılmış yapılarak ya da demiryolları için lokomotiflere dönüştürmeliyiz buna katılıyorum.