3. sayfa (Toplam 15 sayfa)
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 30 Kas Cum, 2018 07:12
gönderen Kamil16
Artık İZMİR daha yakın..
İstanbul - İzmir Otoyolu'nun, "Saruhanlı - Turgutlu - Kemalpaşa - İzmir" arası ise 69 km'lik kısım bu gece ulaşıma açılıyor..
"Saruhanlı- Akhisar" arası 29 kilometre artı 4 kilometrelik Akhisar çevre yolu da dahil kısımda Şubat tatilinde açılacak..
http://tvden.com.tr/guncel/28/11/2018/i ... e-aciliyor
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 30 Kas Cum, 2018 11:48
gönderen Engin Y
Kamil16 yazdı:Artık İZMİR daha yakın..
İstanbul - İzmir Otoyolu'nun, "Saruhanlı - Turgutlu - Kemalpaşa - İzmir" arası ise 69 km'lik kısım bu gece ulaşıma açılıyor..
"Saruhanlı- Akhisar" arası 29 kilometre artı 4 kilometrelik Akhisar çevre yolu da dahil kısımda Şubat tatilinde açılacak..
http://tvden.com.tr/guncel/28/11/2018/i ... e-aciliyor
Abi,
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı (kendisi eski Karayolları Genel Müdürüdür) Cahit Turhan, geçenlerde bir açıklama yaptı..
Bu açıklamada ne yazık ki yazılı bir metin kullanmadığı ve doğaçlama konuştuğu için gazeteciler açıklamayı yanlış anladı..
Öncelikle, Saruhanlı ile Akhisar kavşaklarının arası 29 km değil, 24 km..
Cahit Bey'in orada kastettiği 29 km, Balıkesir'in kuzeyinde (Balıkesir-Susurluk arasında) yapılan kavşak ile Balıkesir'in batısında (Balıkesir-İvrindi arasında) yapılan kavşak arasındaki kesim..
Açıklamanın orijinal metni: "Diğer 29 kilometre artı 4 kilometrelik Akhisar çevre yolu da dahil oranın bağlantısında da hedefimiz şubat tatiline yetiştirmek" (Kaynak:
https://www.yeniakit.com.tr/haber/bakan ... 49629.html)
Burada Cahit Bey'in "diğer 29 km" dediği, Balıkesir'deki iki kavşak arası; "4 kilometrelik Akhisar çevre yolu da dahil oranın bağlantısı" dediği, Akhisar ve Saruhanlı kavşakları arası..
Açılış planı olarak da şunu söylemek isterim..
Şu anda, Gebze-Bursa arası zaten açık..
Yarın, İzmir-Saruhanlı arası açılacak.. (Kemalpaşa-İzmir arası açıktı, ama yolun otoyol standardını sağlamayan bazı eksiklikleri vardı, onlar giderildi..)
Aralık veya Ocak ayında, Balıkesir Kuzey ve Balıkesir Batı kavşakları arası (29 km) açılacak..
Şubat veya Mart ayında, Saruhanlı ve Akhisar kavşakları arası açılacak..
2019 yılının geri kalanında da Balıkesir Batı ve Akhisar kavşakları arası ile Balıkesir Kuzey ve Bursa kavşakları arası açılacak..
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 01 Ara Cmt, 2018 10:15
gönderen Kamil16
Şu anki devlet karayolu D565, Saruhan - Manisa üzerinden İzmir Bornova'ya gidiyor. 58 Km'lik bir uzaklık ama trafik olan ve dağlık bölge. Yeni yapılan otoyol ise aynı mesafe 69 Km, ova ve vadiden geçiyor.
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 01 Ara Cmt, 2018 21:46
gönderen Kamil16
"Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu yap-işlet-devret projesinde İzmir'deki Kemalpaşa Kavşağı ile Manisa'daki Saruhanlı Kavşağı arasındaki 49 kilometrelik bölüm, bugün kullanıma sunuldu. Bu etapla birlikte aynı güzergahta ortalama 1 saat süren yolculuk, yaklaşık 35 dakikaya indi."
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turk ... liyor.html
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 03 Ara Pzt, 2018 09:13
gönderen Engin Y
Kamil16 yazdı:"Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu yap-işlet-devret projesinde İzmir'deki Kemalpaşa Kavşağı ile Manisa'daki Saruhanlı Kavşağı arasındaki 49 kilometrelik bölüm, bugün kullanıma sunuldu. Bu etapla birlikte aynı güzergahta ortalama 1 saat süren yolculuk, yaklaşık 35 dakikaya indi."
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turk ... liyor.html
Gazeteciler basın bültenlerini sorgulamadan servis ettikleri için "1 saat süren" kısmını sorgulamamışlar, ama burası genelde 45 dakika civarında sürüyordu..
Hatta şimdi bakıyorum, gerçekten de an itibarıyla, Yandex'e göre 43 dakika, Tomtom'a göre 44 dakika, Google'a göre 47 dakika sürüyor..
Yandex'te yeni açılan yolun süresi de gösteriliyor, ama diğer ikisinde henüz bu yol gösterilmiyor..
https://yandex.com.tr/maps/?ll=27.44720 ... =auto&z=11
https://mydrive.tomtom.com/en_gb/#mode= ... D%7D+ver=3
https://www.google.com/maps/dir/38.7652 ... m2!4m1!3e0
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 03 Ara Pzt, 2018 09:37
gönderen Engin Y
Öte yandan, eğer seçime kadar Akhisar kavşağını hizmete alırlarsa, şu anda 1 saat 5 dakika olarak gördüğüm ve özellikle tatil yolculuklarında en az 1 saat 20 dakika civarında süren şu kesim, muhtemelen 50 dakika civarına inecek:
https://mydrive.tomtom.com/en_gb/#mode= ... D%7D+ver=3
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 03 Ara Pzt, 2018 10:27
gönderen Kamil16
Yandex Haritalarını çoktan güncelledi ama Google daha harekete geçmedi, bugün dahil.
Aynı şekilde Osmangazi Köprüsünün ve yeni otoyolun sistemlerine alınmasında da Google geç kalmıştı.
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 01 Oca Sal, 2019 18:08
gönderen Kamil16
Osmangazi Köprüsü ücreti, %44 zam ile 71.75’ten 103.05TL’ye
Osmangazi Köprüsü Bursa arası otoyol ücreti, %68 zam ile 19.90’dan 33.50 TL’ye,
Bursa’dan İstanbul’a Otoyol ve Osmangazi Köprüsü tek yönde geçiş, %49 artışla 91.65 TL’den 136.55 TL’ye çıkartıldı..
https://www.ntv.com.tr/ekonomi/osmangaz ... uIp3ZT3vVw
https://www.cnnturk.com/ekonomi/turkiye ... ign=buffer
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 06 Oca Pzr, 2019 07:04
gönderen decimus
İşte bizim gerçeğimiz belki de budur.Ne zaman "bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" desek ve o yılan bize dokunmaya başlasa hemen ağlamaya başlıyoruz.Bu hepimiz için geçerli.
Fatih Altaylı'nın İzmit Körfez Köprüsü macerası
Giderken yaklaşık 140 TL verdiğim köprü ve Bursa'ya kadar otoyol parası zaten yeterince acı vericiyken, dönüşte aynı yol ve köprü için 218 TL ödedim. Bu kadar pahalı bir köprü geçişi ve otoyol zannederim dünyanın hiçbir yerinde yok. Varsa da ben görmedim. Türkiye'de başka hiçbir şeye yapılmış böyle bir zam da yok" diyen Altaylı, şöyle devam etti:
Anlaşılan Çanakkale köprüsü'de buna benzeyecek.
Bizim kesinlikle Yap-İşlet-Devret projelerinden vazgeçmemiz gerekiyor.
https://tr.sputniknews.com/ekonomi/2019 ... pki-keriz/
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 29 Oca Sal, 2019 15:00
gönderen Engin Y
Yandex'e bakarken, Bursa Çevre Yolu'nun batı ucunda, otoyolun Balıkesir'e ve İzmir'e doğru devam edeceği kavşakta, trafiğin yeni inşa edilen kavşak kolundan verilmeye başlandığını gördüm:
https://yandex.com.tr/maps/?l=trf%2Ctrf ... 47030&z=16
Yandex, Akhisar tarafında yakında açılacak yolları da şimdiden işaretlemiş:
https://yandex.com.tr/maps/?l=trf%2Ctrf ... 68829&z=12
Re: tr-L.04 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve Osmangazi Köprüsü
Gönderilme zamanı: 17 Mar Pzr, 2019 09:24
gönderen Engin Y
Yukarıdaki resimde görülen Akhisar-Saruhanlı arası, bugün hizmete açılacak..
Ayrıca, Balıkesir'den Edremit-Burhaniye-Ayvalık-Ayvacık yönlerine gidecek olanlar için yolu kısaltacak olan Balıkesir Kuzey ve Balıkesir Batı kavşakları arası hizmete açılacak..
Böylece, otoyolun Gebze-Bursa ve Akhisar-İzmir kesimlerinde kesintisiz otoyol hizmete girmiş olacak..
Bursa-Balıkesir Kuzey ve Akhisar-Balıkesir Batı kesimlerinin açılışı ise 2019 sonuna kadar tamamlanacak..
Hayırlı olsun..
Gebze - Orhangazi - İzmir Otoyolu'nun yapım çalışmaları tamamlanan Balıkesir Kuzey Kavşağı - Balıkesir Batı Kavşağı arası ile Akhisar Kavşağı - Saruhanlı Kavşağı arasındaki kesimler, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN'ın katılımlarıyla 17 Mart Pazar günü hizmete sunuluyor.
384 km'si otoyol, 42'si km bağlantı yolu olmak üzere toplam 426 km uzunluğundaki Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu'nun; 2x3 trafik şeritli Balıkesir Kuzey Kavşağı – Balıkesir Batı Kavşağı arasındaki 29 km ana gövde, 3,5 km bağlantı yolu olmak üzere 32,5 km'lik kesim ve 2x3 trafik şeritli Akhisar Kavşağı – Saruhanlı Kavşağı arasındaki 24,5 km ana gövde, 8 km bağlantı yolu olmak üzere 32,5 km'lik kesim hizmete açılıyor.
İstanbul ve İzmir arasındaki güzergahta kesintisiz ve konforlu bir ulaşım sağlamak amacıyla projelendirilen otoyolun Balıkesir Kuzey Kavşağı - Balıkesir Batı Kavşakları arasındaki kesimin trafiğe açılması ile birlikte, yaz aylarında yolda artan tatil ve turizm kaynaklı trafiğin erişme kontrollü olarak mevcut Balıkesir-Edremit-Ayvalık Devlet Yolu'na bağlantısı sağlanacak, mevcut yol kullanılarak yaklaşık 30 dakika süren mesafe 15 dakikaya düşecek. Ayrıca, Balıkesir şehir geçişindeki trafik önemli ölçüde rahatlayacak.
Projenin Akhisar-Saruhanlı kısmının açılması ile, 1 Aralık 2018 tarihinde hizmete açılan Saruhanlı-Kemalpaşa kesimine doğrudan bağlanılarak Akhisar'dan İzmir'e kadar kesintisiz erişme kontrollü ulaşım sağlanacak. Akhisar şehir geçişindeki 15 adet hemzemin kavşağın by-pass edilmesi suretiyle yaklaşık 20 dakika süren Akhisar şehir geçişi 5 dakikaya inecek, özellikle yaz aylarında mevcut geçişte yaşanan aşırı yoğunluk azalarak şehir trafiği de rahatlayacak. Akhisar – İzmir arasında kesintisiz ulaşım sağlanırken, mevcut Devlet yolu kullanılarak 1,5 saat süren seyahat süresi ortalama 50 dakikaya düşecek.
http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/Site ... ameter=577
Re: tr-L.03 » İstanbul-İzmir Otoyolu ve İzmit Körfez Köprüsü [İnşaat Süreci]
Gönderilme zamanı: 17 Mar Pzr, 2019 13:03
gönderen Esat
güzel, marmaris yolu gittikçe daha kolaylaşıyor