izm-M.15 » İzmir Metro A.Ş.
Gönderilme zamanı: 28 Şub Pzr, 2010 19:48
Misyonumuz
İzmir Metro A.Ş. nin kuruluş misyonu, yolcuların hızlı, güvenli, emniyetli ve konforlu yolculuk gereksinim ve beklentilerini hizmet kalitesinden ödün vermeden, yüksek verimlilik düzeylerinde karşılamaktır.
Vizyonumuz
İzmir Metro A.Ş. vizyonunu, ulaşımda gecikmesiz, zamanında hizmet, hizmette yüksek kalite, çalışanlarda yüksek performans düzeyi, yolcularla sürekli ve anında iletişim ve bunların sonucunda ortaya çıkan "yolcuların memnuniyeti" olarak tanımlar.
İzmir Metro A.Ş. işletmenin gelecekteki her aşamasında uluslararası standartlara göre çalışma ilke ve kurallarını belirleyecek ve uygulamaya geçirecektir.
İzmir Metrosunda İstasyonlar haftanın yedi günü 06:00 – 24:00 saatleri arasında yapılan tren seferleri boyunca yolculara hizmet etmektedir.
Tüm istasyonlarda 05:50’de kapılar açılır, ilk seferle birlikte yolcular işletim süresince giriş turnikelerinden güvenlik kontrolü ile içeri alınır. İstasyonlarda 24 saat güvenlik görevlileri bulunur, işletim sırasında, giriş turnikeleri ve peronda görev yaparak yolculuğun güvenli olmasını sağlarlar. İşletim dışı saatlerde de istasyonlarda güvenlik görevlisi bulunur, istasyonun güvenliğini sağlar. Tüm metro istasyonları ayrıca, sistemin her yerinde bulunan güvenlik kameraları ile izlenmektedir.
İstasyonlarda temizlik görevlileri de 24 saat görev yapmaktadır. Gün içinde genel temizlik işleri, işletim sona erdikten sonra ise peron ve giriş hollerinin makine ile yıkanması, tavan temizliği gibi yolculu saatlerde yapılamayan tüm işler yapılmaktadır.
Yolcular turnikelerden kentkartları ile ya da jeton kullanarak giriş yapabilmektedirler. Jetonu giriş turnikeleri yanındaki jeton otomatlarından temin edilebilir, sabah 07:00’dan sonra gişelerimizden kentkart dolumu ve jeton alımı yapılabilir.
İstasyon yetkilisi olarak İstasyon Şefi ve İstasyon Operatörü görev yapmaktadır. İstasyon yetkilileri yolcuların hızlı, güvenli ve zamanında hizmet veren metro ulaşımından sorunsuz yararlanması için gereken hizmetleri yerine getirirler.
İstasyonlarda görev yapan personel doğrudan yolcu ile temastadır ve memnuniyetinin sağlanmasında önemli rolü vardır.
O yüzden bu birimde görev yapan personele iletişim, vücut dili, davranış biçimleri, kurum kültürü, sevk ve yönetim, toplam kalite ile ilgili eğitimler sıkça verilir.
www.izmirmetro.com.tr
Bilgiler İzmir Metro A.Ş. Kurumsal internet sitesinden temin edilmiştir.
İzmir Metrosu Tanıtım Broşürü için tıklayınız.